VERSLAG VAN DE DAG - DAG 1 - 17 MEI 2008
USA 2008 - ARIZONA - NEW MEXICO - COLORADO - UTAH

VLIEGVELD naar PHOENIX/TEMPE

Verslag van de dag :

Uiteindelijk zijn we vanaf Schiphol met vijf kwartier vertraging vertrokken.
    We hadden een fijne plaats met veel beenruimte. Aan ons tafeltje hing een menukaart.
    Erg luxe voor in een vliegtuig (drie gangen) en het eten smaakte prima. In New York ging de transfer soepel. Compliment voor Delta Air.
    We zaten al in het vliegtuig voor de volgende vlucht toen we hoorden dat er een mankement verholpen moest worden.
    Een uur later dan gepland, vertrokken we. Al vliegend werd de tijd wel ingehaald, maar toch weer een uur vertraging.

Alamo probeerde weer een upgrade te verkopen. Dit keer een grotere auto... Die wij hadden gehuurd was maar een kleine SUV, vandaar. Wij hebben dat maar niet gedaan.
    Volgens de website van Alamo zouden we een Chevrolet Equinox krijgen en dat vonden wij groot genoeg. Toen de papieren klaar waren konden we naar beneden en daar wees iemand ons rij H aan en deelde ons mee er daar maar een van uit te zoeken. Gelukkig hadden we ons de eis gesteld dat er een afdekking voor de kofferbak in moest zitten anders had ik het nog moeilijk gekregen. Een hele rij met de mooiste SUV's! Toyota RAV, Ford's in verschillende uitvoeringen, Chevies, enz. enz. Het werd de Nissan Murano. 3.5 liter V6, automaat, all wheel drive, gescheiden klimaat systeem, enz. enz. voor . 31,-- per dag. Doe ons dat maar eens na.

In het Hotel aangekomen bleken we precies 24 uur onderweg te zijn geweest van huis tot hotel. Wel lang...;-((